Kontakt oss / Ofte Stilte Spørsmål
Ofte Stilte Spørsmål
Produkter
Selger dere kun brukt på IT Garasjen?
Her i IT Garasjen har vi primært fokus på brukt utstyr og det er nok det vi stort sett kommer til å selge. Om vi skulle ha varer som blir klassifisert som nye, så vil disse bli tydelig merket med ordet NYTT.
Selger dere varer med Garanti på IT Garasjen?
For å kunne gi så lave priser som mulig har vi varierende garantiordninger på brukte gjenstander. Dette vil være opplyst under produktinformasjon.
Kjøper IT Garasjen Brukt utstyr av privatpersoner?
Vi kjøper i utganspunktet ikke brukte enkeltvarer av privatpersoner, da vi helst vil fokusere på større partier. Har du alikevel noe du mener kunne vært av interesse for oss så ta gjerne kontakt.
Produktet står tomt på lager, men jeg er interessert. Hva gjør jeg?
Om du finner ett produkt som er tomt på lager som du virkelig kunne ha tenkt deg, ber vi deg om å kontakte oss da det fortsatt kan være mulig og skaffe. Skulle det likevel være umulig å oppdrive, så kan vi være behjelpelige med å finne ett erstatningsprodukt som kan være av interesse.
Hvilke fraktalternativer tilbyr dere?
Vi tilbyr alternativene «Pakke til hentested», «Pakke til bedrift», «Pakke levert hjem» og «klikk og hent» når det gjelder levering av ordre. Ta gjerne kontakt før du kjøper om du vil at vi skal sende din ordre på andre måter.
Ordre
Hvordan legger jeg inn en ordre?
For å legge inn en ordre så må du først og fremst finne produktet du ønsker å kjøpe. Legg dette deretter til i Handlekurven. Gå deretter til kassen og fyll ut informasjon om sending og velg betalingsalternativ.
Hvor finner jeg en oversikt over mine ordre?
Ordrehistorikk finner du ved å trykke på MIN KONTO i menyfeltet øverst. Deretter trykker du på ordre for å få en oversikt over dine ordre.
Når kan jeg forvente å motta min ordre?
Når en Ordre har blitt lagt inn og er betalt, starter vi med en gang prosessen med å gjøre produktet klart til sending. Vanligvis vil produktet bli sendt ut 1-3 virkedager etter betalingen er motatt. Ved spesialordre kan man forvente noe lengere tid avhenging av produkt.
Jeg har lagt inn en ordre jeg gjerne vil kansellere. Hvordan gjør jeg dette?
Om du vil kansellere en ordre du ikke har motatt enda, så må du sende oss en epost med navn, navn adresse og ordrenummer og tydeliggjøre at du gjerne vil kansellere ordren. Vi vil da kansellere ordren for deg og eventuelt refundere deg beløpet for ordren.
Jeg har motatt min ordre, men varen er skadet. Hva gjør jeg?
Om du mottar en ordre hvor varen er skadet, ber vi deg om å ta kontakt med oss snarest. Vi ønsker da mest mulig informasjon rundt ordren så vi kan finne ut hva som eventuelt kan ha skjedd.
Jeg vil gjerne hente min ordre hos dere. Hva gjør jeg?
For å kunne hente varen på vårt lager kan du bestille i nettbutikken via klikk og hent. Du vil da få beskjed når din ordre er klar for henting. Våre hentedager er primært Mandag, Onsdag og Fredag. Ellers så kan vi kontaktes pr telefon eller E-post for å lage spesial avtaler.
Min Konto
Hvordan oppretter jeg en Konto hos IT Garasjen?
For å kunne lage en Konto hos IT Garasjen, trykker du på MIN KONTO i menyfeltet øverst. Deretter fyller du onn informasjon og trykker på Registrer deg.
Koster det å være medlem på IT Garasjen?
Nei. Det er gratis å registrere seg på Itgarasjen.no
Må jeg opprette en Konto for å kunne kjøpe ett produkt på IT Garasjen?
Nei. Det er ikke nødvendig og opprette en konto for å kunne kjøpe ett produkt.
Jeg får ikke logget inn. Hva gjør jeg?
Først og fremst så må du dobbeltsjekke at innlogginsinformasjon stemmer. Skulle du alikevel da ikke få logget inn anbefaler vi deg å opprette ett nytt passord via vår «glemt passord» funskjon. Skulle du alikevel ikke få logget inn, så ber vi deg om å ta kontakt med oss, så vi kan hjelpe deg med å løse problemet.
Jeg har flyttet og vil endre min adresse. Hva gjør jeg.
Om du vil gjøre endringer på din informasjon som adresse, så kan dette gjøres under adresse på MIN KONTO side. Du må være innlogget for å kunne gjøre dette.
Jeg vil avslutte min konto hos IT Garasjen. Hva gjør jeg?
Om du vil avslutte din konto og slette alle dine opplysninger hos oss, så ber vi deg om å ta kontakt med oss. Vi kan da fjerne din konto og all informasjon. Merk at denne handlingen kan ikke reverseres.
Åpningstider
Hverdager: 09.00 – 15.00
Hovednummer
Telefontid: 10.00 – 14.00
+47 35 96 35 96
Få kontakt
Følg oss
Følg oss på sosiale medier.
Ring oss på Telefon
Det enkleste kan ofte være å ta en telefon for å kunne løse opp i noe du måtte lure på.
Du når oss enklest på +47 35 96 35 96. Du kan også sende SMS.
Kontaktskjema
Åpne ett kontaktskjema for å kunne lett ta kontakt med oss.